Манчестър Юнайтед е най-популярният клуб в социалните мрежи за 2021 година. През изминалите 12 месеца „червените дяволи“ са събрали цели 2,6 милиарда реакции на свое съдържание във всички онлайн платформи.
Под реакции следва да разбираме популярния термин „social media engagement”. Той измерва сбора от всички лайкове, коментари, споделяния, гледания и т.н. на даден пост. Несъмнено голямо влияние върху този резултат е оказало завръщането на суперзвездата Кристиано Роналдо на „Олд Трафорд“.
На второ място в класация с 2,3 милиарда реакции е Барселона. С 1 милиард надолу следва третият Реал Мадрид. Челси и ПСЖ си поделят четвъртата позиция с 1,2 млрд. Топ 10 допълват футболните клубове Ливърпул, Арсенал и Галатасарай.
В челната десетка се нареждат и индийските отбори по крикет RCB и CSK.







Десетте най-малко посещавани държави в света
Пенсионният сектор тества готовността си за еврото
Три урока, които Китай научи от САЩ
Мехмед Дикме: Предстои сблъсък между Пеевски и Борисов
Разбиха испанска престъпна група, превозвала хашиш с хеликоптери
Доц. Йосиф Аврамов: Банкерите трябва да стоят далеч от политиката
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Роберта Хаджийска на полуфинал в Киенбаум
Франк Уорън с надежда за Фюри – Джошуа през 2026 г.
Пантоя се върна във фитнеса дни след контузията, реваншът с Уанг под въпрос (Видео)
Рая Доброслав е №1 на БК Спарта за 2025 година
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Коментари
Напиши коментар14:43 | 24 апр 2024 г.
03:24 | 12 яну 2022 г.
22:56 | 11 яну 2022 г.
22:56 | 11 яну 2022 г.
19:00 | 11 яну 2022 г.
18:59 | 11 яну 2022 г.
18:57 | 11 яну 2022 г.
15:27 | 11 яну 2022 г.
14:14 | 11 яну 2022 г.
14:08 | 11 яну 2022 г.
Напиши коментар